logo

Welcome to Wellspring

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Working Hours
Monday - Friday 09:00AM - 17:00PM
Saturday - Sunday CLOSED
From Our Gallery
Góra

Ciasto snickers [bez cukru]

Fit Bounty było dobre, ale tym przepisem przeszłam sama siebie! W mojej kuchni powstało właśnie ciasto Snickers! Przygotowałam go bez pieczenia, bez dodatku cukru i z samych naturalnych składników. Ledwie zdążyłam zrobić, a już połowa zniknęła w brzuchach recenzentów.  Na szczęście mówią, że jedno z lepszych jakie do tej pory zrobiłam, więc chyba im ufam 🙂

ciasto snickersSkładniki:
– 200 g daktyli,
– 1 tabliczka gorzkiej czekolady,
– 5 łyżek masła orzechowego,
– 150 g kaszy jaglanej,
– 2 łyżki kakao,
– 2 łyżki mleczka kokosowego z puszki,
– 5 łyżek ksylitolu,
– 100 g orzeszków ziemnych,

Przygotowanie: 
Produkcję ciasta rozpoczynamy od ugotowania, wcześniej wypłukanej, kaszy jaglanej. W tym celu przygotowujemy 150 g kaszy jaglanej, którą gotujemy w dwa razy większej objętości wody do całkowitego jej wchłonięcia. Do ugotowanej kaszy dodajemy 5 łyżek ksylitolu, blendujemy i odstawiamy do ostygnięcia.  W międzyczasie zalewamy daktyle wrzątkiem i moczymy je przez 15 minut, aż nieco zmiękną. Następnie odsączamy je i dzielimy na dwie części. Do jednej części (ok. 100 g daktyli) dodajemy 5 łyżek masła orzechowego i 2 łyżki kakao. Blendujemy, a następnie zagniatamy jak ciasto. Przygotowujemy formę o wymiarach 15×25 cm, wykładamy papierem do pieczenia, a następnie wykładamy na nią przygotowany przed chwilą spód. Drugą część daktyli blendujemy z dodatkiem mleczka kokosowego, a następnie dodajemy do powstałej masy orzeszki ziemne. Pozostało już tylko ułożyć kolejno masy na blaszce. Na wyłożony wcześniej spód nakładamy masę z kaszy jaglanej, następnie daktylową masę z orzechami, a na samą górę roztopioną tabliczkę gorzkiej czekolady. Całość wstawiamy do lodówki, a po upływie 2-3 h możemy cieszyć się smakiem domowego snickersa 🙂ciasto snickers Smacznego!

Spodobał Ci się przepis? Sprawdź też inne przepisy z działu fit deser

Przydatny tekst? Podziel się z innymi!Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn
Magdalena Hajkiewicz

Dietetyk i trener personalny. Na co dzień zajmuje się układaniem planów żywieniowych, pracą w cateringu dietetycznym, pisaniem artykułów o tematyce żywienia i aktywności fizycznej oraz równaniem z ziemią popularnych mitów żywieniowych.

Komentarze:

Zostaw Komentarz