logo

Welcome to Wellspring

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Working Hours
Monday - Friday 09:00AM - 17:00PM
Saturday - Sunday CLOSED
From Our Gallery
Góra

Jaglane pancake’s z musem czekoladowym

Nie ma takiego deseru, który nie udałby się przyrządzić w stylu bardziej fit. Niestety czasem wymaga to kupienia niekonwencjonalnych składników, ale uwierzcie mi że warto 😉

Składniki na pancake’s
– półtora szklanki mąki jaglanej (do kupienia na www.sklepvita.pl),
– 1 jajko,
– 300 ml maślanki,
– 2 miarki odżywki białkowej o smaku wanilii lub białek czekolady (do kupienia na stronie All Nutrition)
– kilka kropel aromatu waniliowego,
– łyżeczka proszku do pieczenia,
– łyżka oleju,

Składniki na mus:
– szklanka kaszy jaglanej,
– 5 łyżek karobu lub kakao,
– 3-4 łyżki sosu do pancakes 0 kcal Walden Farms, (jako substytut może posłużyć banan i wybrane słodzidło),

Przygotowania zaczynamy od namoczenia kaszy jaglanej w zimnej wodzie i płukania jej, aż pozbędziemy się szarego osadu w wodzie. Oczyszczoną kaszę jaglaną gotujemy zgodnie z instrukcją na opakowaniu w proporcji 1 szklanka kaszy na 3 szklanki wody (musi być trochę rozgotowana, żeby wyszedł dobrej konsystencji mus). W międzyczasie bierzemy się za przygotowanie pancake’ów. Do dużej miski wsypujemy mąkę, proszek do pieczenia, odżywkę białkową, wbijamy jedno jajko, wlewamy maślankę, olej i aromat i blendujemy na gładką masę. Smażymy na mocno rozgrzanej patelni (najlepiej na spray’u do smażenia) w taki sposób, że wylewamy cienką warstwę naleśnika, a kiedy zetną się jego brzegi, dolewamy drugą warstwę i po chwili przewracamy na drugą stronę. Dzięki temu uzyskamy grubsze pancake’s. Następnie przygotowujemy mus poprzez zblendowanie rozgotowanej kaszy z kakao i sosem do pancakes (jeśli nie posiadacie sosu, próbujcie dosmaczyć mus bananem i słodzidłem). Na samym końcu przekładamy musem nasze jaglane pancake’s i cieszymy się ich smakiem 😉

Smacznego!

Spodobał Ci się przepis? Sprawdź też inne przepisy z działu fit desery

Przydatny tekst? Podziel się z innymi!Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn
Magdalena Hajkiewicz

Dietetyk i trener personalny. Na co dzień zajmuje się układaniem planów żywieniowych, pracą w cateringu dietetycznym, pisaniem artykułów o tematyce żywienia i aktywności fizycznej oraz równaniem z ziemią popularnych mitów żywieniowych.

Brak komentarzy

Zostaw Komentarz