logo

Welcome to Wellspring

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Working Hours
Monday - Friday 09:00AM - 17:00PM
Saturday - Sunday CLOSED
From Our Gallery
Góra

MIŁO CIĘ WIDZIEĆ!

Wiem, że najtrudniej jest zacząć. Sama przeszłam długą drogę zanim udało mi się znaleźć własny sposób na czerpanie radości z treningów i diety. Aby ułatwić Ci zadanie, przygotowałam dla Ciebie przykładową dietę i trening, które pomogą Ci postawić pierwsze kroki w drodze PO LEPSZĄ SYLWETKĘ. Nie czekaj na cud, weź zdrowie w swoje ręce! 🙂

jadłospis

Zdrowy jadłospis na cały tydzień

trening

Pierwszy trening na siłowni

 

Niezależnie czy jesteś osobą początkującą, czy masz już duży zapas wiedzy, znajdziesz na tej stronie coś dla siebie!

OD CZEGO ZACZĄĆ? – oto moje propozycje tekstów na blogu, które warto przeczytać:

1. Czasem jest tak, że doskonale wiemy co powinniśmy jeść, jednak ciężko nam określić ile dokładnie tego potrzebujemy. Jak obliczyć zapotrzebowanie na kalorie i makroskładniki?  Dodatkowo, co zrobić w sytuacji, w której jem zdrowo i nie chudnę?

2. Trzy, cztery, a może pięć? Ile posiłków dziennie należy jeść, aby schudnąć?

3. Problemem wielu diet nie jest to, aby je zacząć, ale aby wytrzymać na nich dłużej niż tydzień. Jakie są cechy diety, którą będziesz w stanie utrzymać na długi czas?

4. Sukcesem diety jest nie tylko dobrze rozplanowane żywienie, ale przede wszystkim silna wola na najwyższym poziomie. 3 prost ćwiczenia, dzięki którym nie stracisz silnej woli. 

5. Czy zdrowa dieta oznacza długie godziny spędzone nad kuchenką? Niekoniecznie! Jak gotować szybko i zdrowo?

6. Dieta to 70% sukcesu, ale pozostałe 30% też jest ważne. Nie wiesz od czego zacząć? Sprawdź przykładowe plany treningu ogólnorozwojowego.

Oprócz tego zapraszam Cię serdecznie do wypróbowania moich przepisów na desery, ciasta i torty oraz śniadaniowe placuszki i omlety!

Brak komentarzy

Sorry, the comment form is closed at this time.