logo

Welcome to Wellspring

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Working Hours
Monday - Friday 09:00AM - 17:00PM
Saturday - Sunday CLOSED
From Our Gallery
Góra

Puszysty FIT omlet na słodko

Jeśli do tej pory Wasze omlety przypominały płaskie naleśniki, były raczej suche niż wilgotne i ciężko było je przełknąć bez dodatku świeżych owoców lub dżemu, to jesteście na odpowiedniej stronie, aby to zmienić 😀 Poniższy omlet rośnie pulchny, mięciutki i wilgotny w środku pomimo tego, że zawiera w sobie odżywkę białkową! omletSkładniki (na 2 porcje):
– 30 g namoczonych wcześniej płatków owsianych,
– 20 g mąki orkiszowej,
– 1 starte jabłko,
– 2 jaja,
– 1 miarka odżywki białkowej o smaku waniliowym,
– pół łyżeczki sody,
– pół łyżeczki cynamonu,
– 2 łyżki jogurtu naturalnego,

Przygotowanie:
Jak to zwykle w przypadku omletów bywa, wszystkie powyższe składniki należy ze sobą zblendować, wylać na dobrze rozgrzaną patelnię i smażyć na małym ogniu, pod przykryciem i z obu stron. Ważne jest tylko to, aby dobrze odsączyć płatki owsiane przed zmienieniem ich w gładką masę. Jeśli powstałe ciasto jest zbyt rzadkie i nie przypomina ciasta naleśnikowego (a powinno :)) można dodać jeszcze jedną łyżkę mąki. Smacznego!

Wartość odżywcza (na 2 porcje):
Energia: 577,5 kcal
Tłuszcz: 16,7 g
Węglowodany: 62,5 g
Białko: 44,2 g

Spodobał Ci się przepis? Sprawdź też inne przepisy z działu fit desery

Przydatny tekst? Podziel się z innymi!Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn
Magdalena Hajkiewicz

Dietetyk i trener personalny. Na co dzień zajmuje się układaniem planów żywieniowych, pracą w cateringu dietetycznym, pisaniem artykułów o tematyce żywienia i aktywności fizycznej oraz równaniem z ziemią popularnych mitów żywieniowych.

Komentarze:

Zostaw Komentarz