W dzisiejszym odcinku podcastu przyjrzymy się trochę psychologii odchudzania i różnicom pomiędzy osobami, które wypracowują długoterminowe i tymi, które nie potrafią wprowadzać zmian na stałe. Jeśli masz poczucie, że wszystkie dotychczasowe sposoby odchudzania już zawiodły i nie wiesz czy jest dla Ciebie jakakolwiek nadzieja – ten podcast pokaże Ci zupełnie inne spojrzenie na tą sprawę, do której być może nie miałaś jeszcze okazji dotrzeć. W podcaście mówię m.in. o tym:

– jak budować swoje poczucie sprawczości i stawiać realistyczne cele,
– czym jest wewnętrzny i zewnętrzny styl kontroli oraz który bardziej sprzyja odchudzaniu,
– dlatego warto być elastycznym,
– dlaczego kompulsywne objadanie się występuje wtedy, kiedy jesteśmy „daleko od siebie”,
– jak zbudować w sobie zdrowy egoizm (i dlaczego to jest takie ważne),
– dlaczego nie warto wstydzić się siebie i swoich słabości,

Listen to „#28 O psychologi odchudzania” on Spreaker.

Miłego słuchania!

Zapisz się na listę oczekujących na szkolenie online „Psychodietetyka w praktyce”: http://dietetycznekursy.pl/psychodietetyka/ (zapis nie jest równoznaczny z koniecznością zakupu)