Jeśli chcesz schudnąć i utrzymać efekty na długo musisz zmienić swoje nawyki – nie tylko żywieniowe. Być może wydaje Ci się, że niskokaloryczne diety pomogą Ci szybko osiągnąć pożądany efekt. Zastanów się jednak – czy chcesz w taki sposób żywić się za 5, 10 lat? W odcinku podcastu szczegółowo omawiam, czym jest pętla nawyków i daję Ci konkretne wskazówki, jak zbudować dobre nawyki. Mówię m.in. o skalowaniu nawyków, roli nagrody czy planie minimum.

Z nagrania dowiesz się:
  • Czym są nawyki i skąd się biorą
  • Czym jest pętla nawyków
  • Czym są automatyzmy i dlaczego się tworzą
  • Do czego może nam się przydać dziecięce zawzięcie
  • Czy nawyki można zmienić szybko
  • Czy da się wprowadzić kilka nowych nawyków na raz
  • Dlaczego do zbudowania nawyku potrzebujesz nagród
  • Na jakie pytania musisz odpowiedzieć sobie, żeby zmienić złe nawyki i zbudować dobre
  • Kiedy wybierać ścieżkę długoterminową
  • Czym jest plan minimum i jak skutecznie skalować nawyki
  • Co zrobić gdy popełnimy błąd i nie wytrwamy w postanowieniu

Listen to „#30 Jak budować nawyki” on Spreaker.

Więcej o nawykach i ich roli w procesie zmiany stylu życia mówię w kursie  „Psychodietetyka w praktyce online”. Już 19 czerwca rusza przedsprzedaż kursu. Dołącz do ponad 1000 osób w Polsce, które odbyły to szkolenie stacjonarnie. Przygotowałam dla Ciebie pigułę wiedzy na temat psychodietetyki i psychologii odchudzania. Prezentuję też praktyczne techniki, które wesprą proces zmiany.
Odwiedź mnie w social mediach 😉