W 37. odcinku podcastu spotykam się z Sylwią Maksym. Rozmawiamy o aktywności fizycznej i diecie roślinnej, a w szczególności o sportowcach na diecie bezmięsnej. Odsłuchaj nagrania, aby dowiedzieć się:

  • Jak radzić sobie z wzdęciami po strączkach na diecie roślinnej
  • Na co zwracać uwagę przechodząc na dietę roślinną – suplementacja, błonnik, węglowodany, żelazo
  • Jaki moment z punktu widzenia sportowca jest najlepszy na przejcie na dietę roślinną
  • Co to jest trening jelita
  • Jak komponować posiłku u sportowców na diecie roślinnej
  • Jakie są najlepsze źródła białka na diecie wegetariańskiej i wegańskiej
  • Czy sportowcy potrzebują suplementów
  • Jak dieta wpływa na okres regeneracji po treningu lub zawodach
  • Czy w dzień treningowy trzeba spożywać więcej kalorii niż w dzień bez treningu
  • Zamienniki mięsa i serów dla wegan – czy je wybierać
  • Dlaczego sportowcy przechodzą na dietę roślinną

Sylwia dzieli się także swoimi ulubionymi przepisami na dania ze strączków oraz obala popularne mity dotyczące diety bezmięsnej i uprawiania sportu.

Listen to „#37 Dieta roślinna w sportach wytrzymałościowych | gość: Sylwia Maksym” on Spreaker.
Koniecznie zajrzyj do Sylwii w sieci!
https://bodyidea.pl/
https://www.instagram.com/body.idea/

Zapraszam też do mnie
IG: https://www.instagram.com/magda.wiemcojem/
FB: https://www.facebook.com/wiemcojem1/
Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCBypz7Wb6VPJZf8HfyCFOYA