W drugim odcinku mojego podcastu opowiem o pięciu najpopularniejszych błędach, które prowadzą do tego, że nie masz długotrwałych efektów odchudzania.

5 najczęstszych błędów odchudzania

5 najbardziej popularnych błędów

Według badań, aż 80% prób odchudzania kończy się tym, że w ciągu dwóch lat wracamy do naszej poprzedniej masy ciała. Co gorsza, aż połowa z tych osób prawdopodobnie w ciągu następnych 5 lat przybierze około 5 kg.

W tym odcinku pokażę różnicę w podejściu do odchudzania, które jest nastawione na wynik i na zmianę nawyków. Dowiesz się także:

-Dlaczego nieudanych prób odchudzania nie należy nazywać “porażką”

-Jak wyciągać wnioski ze swoich doświadczeń z dietami

-Dlaczego nauka zdrowych nawyków jest podobna do gry na pianinie

-Jaką strategię wybrać, aby osiągnąć długoterminowe efekty

-Czy przymus powinien być integralną częścią diet

-Co zrobić, kiedy będąc na diecie zjesz ciastko

-Od czego zacząć odchudzanie

Zapraszam!

 

Listen to „#2 5 Najpopularniejszych błędów, które powodują brak efektów odchudzania” on Spreaker.

 

Zapraszam też na moje profile w mediach społecznościowych 🙂

IG Magdy: https://www.instagram.com/magda.wiemcojem/
FB Magdy: https://www.facebook.com/wiemcojem1/
Youtube Magdy: https://www.youtube.com/channel/UCBypz7Wb6VPJZf8HfyCFOYA