Magdalena Hajkiewicz
13 października 2015

Białkowe placuszki z owocami

Dziś mam dla Was jeden z moich ulubionych przepisów na szybkie i smaczne placuszki z owocami. Stanowią pełnowartościowy posiłek, ich przygotowanie zajmuje dosłownie 5 minut i można je zabrać ze sobą do pracy czy szkoły jako alternatywa pudełkowego jedzenia 🙂

Na poniższych zdjęciach przygotowywałam większą porcję dla dwóch osób na cały dzień, dlatego nie sugerujcie się wielkością.
Na jedną porcję (ok. 4-5 placków) potrzebujemy:
- dwa białka i jedno całe jajko,
- miarkę odżywki białkowej,
- łyżkę jogurtu naturalnego lub 1/4 szklanki mleka,
- szklankę płatków owsianych,
- wybrane dodatki np. bakalie, orzechy, migdały, kako itp. (może je kupić np. TU)
- wedle uznania można także dodać słodzidła lub miód,
W mojej ostatniej wersji użyłam nerkowców, karobu, owoców goji oraz suszonych moreli 🙂

placuszki z owocami

 

 

Skoro przepis ma być łatwy, jedyne co należy zrobić to wrzucić wszystkie składniki do miski i dokładnie wymieszać.
placuszki z owocamiNastępnie smażymy na niewielkiej ilości oleju lub spray'u do smażenia...
placuszki z owocami

I delektujemy się smakiem gotowych placuszków 🙂 Od siebie mogę tylko dodać, że są idealne do zabrania na wynos, ponieważ nie tracą wilgotności i smakują równie dobrze jak od razu po usmażeniu.

SMACZNEGO!

Spodobał Ci się przepis? Sprawdź też inne przepisy z działu fit desery

Chcesz się dowiedzieć więcej na temat racjonalnego podejścia do diety?
Dołącz do mojej grupy na facebooku
Autorka: Magdalena Hajkiewicz

Magdalena Hajkiewicz - psychodietetyk, dietetyk i szkoleniowiec. Od sześciu lat rozwija własnego bloga, na którym szerzy wiedzę z zakresu racjonalnego podejścia do odżywiania. Pomaga w stałej zmianie nawyków oraz podejmowaniu świadomych wyborów żywieniowych.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

magnifiercross