Czy wiesz, że w zwykłym osiedlowym sklepie mamy do wyboru ponad 100 różnych rodzajów słodyczy? W supermarketach ta ilość może sięgać nawet 1000 (!) przeróżnych słodkich produktów, które kuszą nas w każdym zakamarku sklepowych półek. Co gorsza, producenci słodyczy i projektanci półek sklepowych doskonale wiedzą jaką reklamę zastosować lub w jakim miejscu wyeksponować słodkości, abyśmy sięgali po nie chętniej.

 

Ciężko jest nie ulec zachciankom, jeśli słodycze są dostępne praktycznie wszędzie, a przecież każdy z nas chciałby mieć po prostu nad nimi kontrolę i samodzielnie decydować kiedy i w jakiej ilości chce je zjeść.

 

Jeśli chcesz odzyskać kontrolę nad jedzeniem słodyczy, zmniejszyć ilość cukru w swojej diecie i osiągnąć dzięki temu swoją wymarzoną sylwetkę – weź udział w darmowym wyzwaniu „Jak przestać jeść słodycze w 4 krokach” i naucz panować nad swoimi zachciankami.

 

Na czym polega wyzwanie?

Wyzwanie to cykl 5 transmisji live przeprowadzanych w zamkniętej grupie na Facebook’u oraz darmowe karty pracy PDF, które pomogą Ci wdrożyć uzyskaną wiedzę w praktyce. Dzięki udziałowi w wyzwaniu zyskasz wiedzę z zakresu dietetyki, psychodietetyki i psychologii, która pozwoli Ci zmienić swoje nawyki żywieniowe na stałe, zbudować motywację, silną wolę i nabrać konsekwencji w działaniu.

ZAPISY NA WYZWANIE ZOSTAŁY ZAMKNIĘTE! KOLEJNA EDYCJA ODBĘDZIE SIĘ JESIENIĄ 2019 ROKU!

Co otrzymasz w ramach wyzwania?

🔥 5 TRANSMISJI LIVE – na których przedstawię Ci najczęstsze przyczyny jedzenia słodyczy, pokażę Ci jak je wyeliminować oraz jak zbudować silną wolę, aby wytrwać w postanowieniach. Transmisje live będą odbywać się w zamkniętej grupie, do której dostęp otrzymasz zapisując się w powyższym formularzu. Pierwsze 4 spotkania będą trwały 30 minut, i będą dotyczyły kolejnych kroków wyzwania, natomiast na piątym dowiesz jak przełożyć zdobyte w wyzwaniu umiejętności na pozostałe obszary diety, treningu i całego stylu życia.

➡ Transmisje będą odbywały się o godz. 19:00 w następujące dni: 25.02 (poniedziałek), 27.02 (środa), 01.03 (piątek), 04.03 (poniedziałek), 06.03 (środa) i będą zapisane (będziesz mógł/mogła wrócić do nich w dowolnym momencie)

🔥 MATERIAŁY PDF – które będziesz otrzymywać na swoją skrzynkę mailową. Są one uzupełnieniem transmisji i będą stanowiły kartę pracy, dzięki którym wprowadzisz wiedzę z wykładów w życie. Materiały będziesz otrzymywać na podany przez siebie adres email. Jeśli jeszcze nie nie zapisałeś/aś się do formularza, możesz zrobić to teraz 😉

🔥 BAZĘ PRZEPISÓW BEZ CUKRU – którą wspólnie będziemy tworzyć na grupie. Każdy z uczestników będzie mógł wrzucić swoje pomysły na słodkości bez cukru, które następnie zbiorę w jeden plik PDF i roześlę do każdego uczestnika wyzwania.

🔥 SPECJALNĄ ZNIŻKĘ na 6-tygodniowy kurs zmiany nawyków żywieniowych online, który rozpocznie się 20 marca. Jest to mój pierwszy autorski kurs, w trakcie którego pokażę Ci jak zbudować nawyki żywieniowe, zapanować nad podjadaniem, dopasować posiłki do swoich potrzeb i osiągnąć długoterminowe efekty. Oferta kursowa jest oczywiście tylko dla chętnych – wzięcie udziału w wyzwaniu nie obliguje Cię do jego zakupu 🙂

🔥 WSPARCIE – bo każdy będący w tej grupie mierzy się z podobnymi problemami, które będziemy rozwiązywać wspólnie otaczając się wzajemną motywacją 🙂

Jeśli jeszcze nie masz pewności czy wziąć udział w wyzwaniu, odpowiedz na kilka pytań:

👉Czy chciałbyś/chciałabyś umieć powiedzieć sobie, że „zaczynam od teraz” i zrobić to tak, aby nie skończyło się tylko na gadaniu?
👉Czy chciałabyś umieć odmówić sobie słodyczy, kiedy jesteś smutna lub zestresowana?
👉 Czy chciałabyś umieć usatysfakcjonować się jedząc tylko jedno ciastko, nawet kiedy masz przed sobą całe opakowanie?
👉 Czy chciałbyś zbudować w sobie silną wolę i nauczyć się radzić sobie z zachciankami?
👉 Czy chciałabyś umieć odmówić sobie ciastek będąc na rodzinnych imprezach lub spotkaniach towarzyskich?
👉 Czy chciałabyś pozwalać sobie na małe słodkości raz na jakiś czas bez wyrzutów sumienia i mieć świadomość, że w pełni nad tym panujesz?
👉 Czy chciałabyś jeść zdrowo, a jednocześnie wkomponować sobie raz na jakiś czas swoje ulubione słodkie przekąski i mieć pewność, że jest to dla Ciebie odpowiednia droga?
👉 Czy chciałbyś umieć wymienić co najmniej 20 sposobów na to, w jaki sposób możesz zastąpić słodkości w swojej diecie?

Chociaż na jedno pytanie odpowiedziałeś/odpowiedziałaś TAK? Jeśli tak, wzięcie udziału w wyzwaniu może pomóc Ci osiągnąć ten cel. Zadbam o to osobiście wspierając Cię i prowadząc przez wszystkie 4 kroki! 🙂

ZAPISY NA WYZWANIE ZOSTAŁY ZAMKNIĘTE! KOLEJNA EDYCJA ODBĘDZIE SIĘ JESIENIĄ 2019 ROKU!

 

Czy wiesz, że aż 80% osób, które się odchudzały w ciągu roku powracają do poprzedniej masy ciała?

Nie bądź jedną z nich. Dowiedz się jakie błędy popełniają najczęściej, uniknij ich powtarzania i osiągnij długotrwały sukces

Pobierz E-book
"Wyeliminuj 17 błędów, które powodują brak efektów Twojego odchudzania"