Góra

Przepis na fit pancakes (bez cukru)

Puszyste, mięciutkie, idealne na śniadanie! Jeżeli kiedykolwiek mówiłam, że udało mi się zrobić placuszki idealne, odwołuję te słowa! 😀 Te pancakes biją wszystkie dotychczasowe przepisy na głowę. Koniecznie musicie ich spróbować!

pancakesSkładniki (na 3-4 porcje):
– 4 jaja,
– 4 łyżki namoczonych wcześniej płatków ryżowych,
– 50 g daktyli,
– 1 łyżka masła orzechowego,
– 1 łyżka mąki ryżowej,

Przygotowanie:
Płatki ryżowe zalewamy wrzątkiem tak, aby woda sięgała 1 cm ponad poziom płatków. Dokładnie to samo robimy w oddzielnym naczyniu z daktylami. Do oddzielnego naczynia wbijamy jaja, dodajemy masło orzechowe, mąkę ryżową, a następnie namoczone wcześniej płatki ryżowe i daktyle. Wszystkie składniki blendujemy na gładką masę, z której smażymy małe placuszki. Idealnie smakują z kremem czekoladowym Nutwhey Allnutriton.

Spodobał Ci się przepis? Sprawdź też inne przepisy z działu fit desery

KOD RABATOWY NA ZAKUPY W SKLEPIE SFD: Specjalnie dla moich czytelników przygotowałam kod rabatowy na wszystkie produkty firmy Allnutrition. Wystarczy, że po w ostatnim kroku robienia zakupów w sklepie SFD wpiszecie kod: magda, który zrabatuje Wasze zamówienie o 10% 🙂
Magdalena Hajkiewicz

Dietetyk i trener personalny. Na co dzień zajmuje się układaniem planów żywieniowych, pracą w cateringu dietetycznym oraz równaniem z ziemią popularnych mitów żywieniowych.

Brak komentarzy

Zostaw Komentarz

Cześć! Jeśli masz pytania, śmiało napisz tutaj. Postaram odpisać się tak szybko, jak się da :)