Postanowienia noworoczne to temat, który powraca co roku. Założę się, że większość z nas nie ma z nimi dobrych doświadczeń. Bardzo często początkowa fascynacja wypala się wraz z upływem czasu. Dlaczego? Bo nie stawiamy dla niej silnych fundamentów, które pozwolą nam przetrwać gorsze chwile.

Postanowienia noworoczne – zrób to z głową

Temat postanowień noworocznych poruszyłam od podszewki w podcaście, do którego zaprosiła mnie Karolina Sobańska. Opowiedziałam w nim o tym, dlaczego tak często nasze założenia nie przeżywają próby czasu (oraz jak to zmienić), a także jak skutecznie budować silną wolę, która pozwoli nam wprowadzać nowe zachowania żywieniowe na stałe.

Podcast

Podcastu o postanowieniach noworocznych i zmianie nawyków żywieniowych posłuchasz TUTAJ. 

Znajdziesz go również na wszystkich platformach podcastowych pod nazwą „Karolina Sobańska Podcast – psychodietetyk Magda Wiem Co Jem o postanowieniach noworocznych i zmianie złych nawyków”.

Inne wpisy:

Podobną tematykę poruszyłam również w swoich poprzednich postach na blogu:

  1. Dlaczego tak ciężko zmienić nawyki żywieniowe i wytrzymać na diecie?
  2. Jak zacząć dietę? – 5 kroków, które pomogą Ci przejść na dietę i wytrwać
  3. Dlaczego żeby schudnąć potrzebujesz zmiany nawyków żywieniowych (a nie kolejnej diety)?

A Ty jakie masz sposoby żeby wprowadzać swoje postanowienie noworoczne? Napisz w komentarzu co do tej pory udało Ci się zrobić, a nad czym jeszcze pracujesz 😉

Czy wiesz, że aż 80% osób, które się odchudzały w ciągu roku powracają do poprzedniej masy ciała?

Nie bądź jedną z nich. Dowiedz się jakie błędy popełniają najczęściej, uniknij ich powtarzania i osiągnij długotrwały sukces

Pobierz E-book
"Wyeliminuj 17 błędów, które powodują brak efektów Twojego odchudzania"